+386 (0)2 888 06 43 info@glasbenaradlje.si

Matej Švab

kitara, komorna igraPicture1

 

Matej Švab je učitelj kitare na Glasbeni šoli Radlje ob Dravi. Svojo glasbeno pot je začel na nižji glasbeni šoli v Slovenj Gradcu in v Velenju pri Pavlu Štumbergerju in Moniki Krajnc Štih. Glasbeno pot je nadaljeval na srednji glasbeni šoli F. K. Koželjski v Velenju pri prof. Ištvanu Römerju. V času srednješolskega izobraževanja je vsako leto sodeloval na raznih seminarjih in glasbenem juliju v Kopru. Po zaključeni srednji šoli je nadaljeval študij kitare v Grazu pri prof. mag. Johanu Palierju. V času študija  se je dodatno izobraževal pri Marcu Tamayu, Benu Salfieldu, Maximu D. Puholu in Ištvanu Römerju.

Njegovi učenci se redno udeležujejo državnih in mednarodnih tekmovanj. Dosežki:
2014 Domen Černič, srebrno priznanje, Dnevi kitare Krško
2011 Kristjan Štelcer, zlata plaketa, Dnevi kitare Krško
2011 Kristjan Štelcer, 2. nagrada, Cita di Gorizia
2010 Kristjan Štelcer, zlata plaketa, Murski festival kitare
2010 Luka Knez, srebrno priznanje, Murski festival kitar
2009 Luka Knez, bronasta plaketa, TEMSIG
2009 Luka Knez, zlato priznanje, Regijskega tekm. Celjskega in Koroškega območja
2008 Luka Knez, zlata plaketa, Murski festival kitare
2004 Timi Krajnc, 2. nagrada, Cita di Gorizia
2003 Timi Krajnc, zlata plaketa, II. Nagrada, TEMSIG
2003 Timi Krajnc, zlato priznanje, Regijskega tekm. Celjskega in Koroškega območja
2000 Timi Krajnc, zlata plaketa, II. Nagrada, TEMSIG
2000 Timi Krajnc, zlato priznanje, Regijskega tekmo. Celjskega in Koroškega območja

Poleg učenja in dela z učenci mu je v veliko veselje tudi igranje v ansamblu Rosa, ki ga vodi dvajset let. Ponosen je na dosežke s festivalov slovenske narodno zabavne glasbe. Prejeli so zlate Orfejeve značke na Ptujskem festivalu in bili izbrani za najboljši ansambel na festivalu v Števerjanu. Na najprestižnejšem festivalu Slovenska polka valček so bili odlično drugi. Izdali so 11 nosilcev zvoka in 4 CD plošče na nemško govornem področju.

Leta 2015 je Matej Švab končal magistrski študij inkluzivne pedagogike na Univerzi v Kopru in pridobil naziv mag. prof. Inkluzivne pedagogike. Za študij se je odločil, ker mu je delo z otroki s posebnimi potrebami v povezavi z glasbo odprlo pogled tudi širše. Terapija z glasbo poskuša odkriti in razviti otrokove potenciale in glasbena sposobnost je ena od teh.